
Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.
Our range of brands include AIGNER, ANNA SUI, ARMANI, BOSS, BALENCIAGA, BENETTON, BIOTHERM, GUYLAROCHE, SISLEY, Y.YAMAMOTO, MONT BLANC, BORGHESE, BYBLOS, BRITNEY, BVLGARI, DUPONT, C.DIOR, C.KLEIN, FENDI, CAPUCCI,CARITA, CERRUTI1881, E.LAUDER, NESS,CHANEL,GIVENCHY,FALADE, KOSE, CLARINS, CLINIQUE, D.COSMERIC, SAMBA, DIOR, DUNHILL, GAULTIER, GLOWJ.IO, FERRE, FREDERIC M, GUERLAIN, H.R, GUCCI, HERMES, KANEBO, I.MILLET, LANCOME, JOURDAN, CHOPARD, JAGUAR, LANVIN, KENZO, KITTY, LA.PRAIRIE, NIKE, PALGANTONG, LACOSTE, P.CARDIN, POLA, NINA RICCI, DAVIDOFF, M.JORDAN, MAT, MICKEY, MIYAKE, E.ARDEN, MONTANA, POLO, N.RICCI, FRAGONARD, R.BALESTRA, PRIVACY, ORLANE, OSCAR, P.M.CHELL, ROCHAS, SONIA, SHISEIDO, SHU UEMURA, LEONARD, VERSACE, SANA, TIFFANY, YSL、BURBERRY etc.
Export/ Wholesale Business
Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.
Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.
Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!
Please call our office number for further information.
E.Mail Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429
Opening hours: AM10:00~PM7:00 (Two days off every two week)
Address: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)
http://www.perfume.com.tw/english/
https://lungjyi.com/
1 件のコメント:
= アップル + 緑茶スリム + 美しい
私は、信じられないかもしれませんが、それを言う人を聞いたことがあります。1 アップル ジュース、粉小さじ 1 杯の緑茶を追加とドリンク 1、夜もアップル粕を飲む、スリムで美しいを維持することができます。Sth を取る必要があります。限りについて、$ 1。
適しています: 食欲を制御、彼らが人々 を食べたいを見ることができません。
それぞれの食事の時に飲むこと、毎日を飲むことができます。
専門家の分析
アップルのカリウム豊富なカリウムだけナトリウムの過剰摂取が原因浮腫を緩和することがなく、カリウム利尿効果も、体の余分な水分を放電することができます。また、アップル ジュース、スラグのペクチンのセルロース、リッチで各ファイバー アップル (3 g) のセロリの半分を終えての彼らは胃を助けることができる消化、吸収、発生便秘を防ぐために。緑茶のコップを食べる前に手を洗って、アップル ジュース (アップル粕が除外していない) ので、食品の過剰に満足して最初のセンスがあることができます。
ただし、栄養士、緑茶の重量損失の影響のアップル ジュース、できれば食事前後、完全なメッセージを脳に 15-20 分の 1 カップを飲む前に開始、次のように、少なくとも食べるとき食事の摂取量を 3 分の 1 (約 240 カード) の熱を減らすにするために推奨します。
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